Cetak

Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan bagi Sesi DIS 2015 :-

1. Proses pendaftaran pelajar diselesaikan pada hari yang sama bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap. Pencapaian adalah 100 %.

2. Proses Pengajaran & Pembelajaran telah dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan dengan Sistem Jadual waktu yang sistematik  dan Takwim yang telah dirancang.

3.  Status tindakan terhadap aduan pelanggan dimaklumkan kepada pengadu dalam masa 2 minggu bekerja selepas aduan diterima.Pencapaian adalah 100 %.

4. Keputusan peperiksaan akhir diproses dalam masa 2 minggu selepas pengajian berakhir. Pencapaian yang dikira berdasarkan keputusan Sesi DIS 2015 adalah 100%.

5.  Melaksanakan 100% penyeliaan ke atas semua pelajar yang sedang menjalani Latihan Industri pada setiap semester. Pencapaian adalah 100%.

 

  JPP MAMPU MDEC MSC ePerolehan HRMIS  PTPTN SPA SPR

 

Terakhir dikemaskini: Selasa, 30 Mei 2017

 

 fbrss

Statistik Pelawat

162344
Hari IniHari Ini24
KeseluruhanKeseluruhan162344

Mobile Web

Layari portal rasmi PMS menggunakan pelayar web telefon pintar anda.

MS ISO 9001 : 2008